I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 29 June 2012

dah bersedia ?

yee..tinggal lagi seminggu je before aku nak start praktikal . ouhh , sangat pantas jarum jam tu bergerak gerak mengikut arah jam . masa memang lah selalu nak cemburu dengan aku . apa kena nya ntah . suka nak dengki ngan aku . time tengah feeling feeling layan perasaan gedik gedik berdating pun sama dengki jugak . cepat je dah sampai rumah balik . ce kalau aku pegi klinik kesihatan yang nak kena tunggu ramai ramai panggil ikut number giliran tue . pukul 8 sampai , pukul 11 baru settle . 3 jam tuuuu . tak pulak aku rasa cam 3 minit -.-'

gile okayhh . serius tak ready lagi nak menjalani Latihan Industri neyh . dulu masa mula mula masuk poli, tak penah pun aku terfikir nak kena ada praktikal cam gini . holaa . aku ney dah la pemalu . haha ! cmane aku nak berdepan dengan orang ? ye . keyakinan diri memang kena ada . harus kuat mental dan fizikal . tapi masalahnya, aku tak bersedia . grr

sememang nya aku rasa cepat sangat cuti sem kali neyh berakhir . dan tak semena mena aku rasa cuti sem kali neyh la yang paling kejap diantara sem sem lain . hahaha . masa awal awal cuti je aku rasa mendap giler xtaw nak buat apa . time tu memang aku rasa , ya Allah , apa aku nak buat dengan hidup aku neyh . keluar sana , keluar sini , menghabiskan duit mak bapak je. -.-  eh, harus lahh . sape lagi nak habis kan duit tu kalau bukan aku kan ? :D asyik orang lain je tolong habis kan . meh aku tolong meh . hewhew

hoihh , pape je la . aku berharap , aku okayh di masa praktikal nanti . hope takde pape masalah yang timbul hingga membuatkan aku sakit jiwa . takde yang menganggu gugat mental dan fizikal aku . ye, harapan nya semua berjalan dengan lancar . amin ~

No comments:

Post a Comment