I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 6 June 2012

manusia mudah lupa

nak meluah kan rasa isi hati jantung perut segala organ dalaman .
adik beradik .
aku ada 3 orang jer adik beradik .
semua perempuan aku punya adik beradik .
teringin nak lelaki . dapat .
comel giler . tengok kakak sulung lahh . haha
sikit je adik beradik aku . bertiga je .
dah la semua perempuan .
teringin nak ramai . 
tapi kang kalau ramai sangat susah pulak kan .
bergado lah , berebut harta pusaka lahh . cehh , bukan nak berebut mak bapak . berebut harta lagi penting .
gilosss .
pelik betoii aku nengok dalam sughat kabo skang .
macam macam cite kes mak bapak kena buang . 
adoii , kot ye pun dah hidup senang , dah kaya nak mampos , tak kan la tak boleh nak bela mak bapak kot ?
tapi ada yang buat buat kaya pun dah lupa diri .
pindah tempat gah sikit , dah tak nak balik kampung . geli . kononn .
giler lupa diri .
ya Allah, mintak simpang lah perangai aku cenggini .
so adik adik aku, beringat sikit bila da besar neyh .
jangan nak lupa jasa aku . haha tetibe ,
no , jangan nak cari pasal ngan aku . maksud nya , aku tak nak gado adik beradik . putus sedare bagai . tu orang giler je camtu . 
kite kena bersyukur dapat adik beradik . tambah sikit rasa kesian kat dalam diri tu kepada anak tunggal . tengok dorang, sorang2 je . kesian taw . so korang harus bersyukur dapat kakak gedik macam aku . tak kira la korang tak secomel dan secantik aku pun , korang tetap kena bersyukur . hahaha
so, bila bercouple , jangan sesekali nak lebih kan pakwe korang dari aku okayh ! amaran neyh . tambah2 kalau dapat jantan yang tak reti berbudi bahasa , agak2 tak nak aku post kat fb . eerk . kenapa mesti fb ? haha . agak2 tak nak kena hasut ngan aku suruh putus, baek berubah . haha
kalau suami laen cite lahh ye . neyh aku kata boyprenggg . 
yela , sok kalau susah pun , adik beradik jugak yang dicari .
sebab tu la ada pepatah mengatakan , air dicincang lumat sekali pun tak kan putus .
so, hidup jangan nak berlagak lebih , haha emosi .
lepas tu , jangan nak tunjuk protes je kat ma ayah . walaupun ! aku pn ada sikit cam tu haha
bukan apa , nak bermanja je :D
ma busy ke , ayah busy ke . jangan la nak pandang negatif je .
fikir sekali .
tak kan lahh sebab ayah tak nak bawak g makan char kuew tiaw , kau terus lupa hadiah birthday yang ayah bagi kau harga 100 lebih tu kann ?
maksud nya , jangan lah terus tutup semua kebaikan yang dibuat disebab kan hanya satu kekecik hatian . haha !
faham di situ ? bagussss .
so now, sila beringat okayh .

No comments:

Post a Comment