I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 1 June 2012

satu june

Alhamdulillah , hari neyh genap 5 tahun untuk hari istimewa aku , kak ct n yaya .
hari apa ? hari bertudung . hewhew .
aku kan dulu free hair .
1 june 2007 tue terbukak pintu hati nak pakai tudung .
haha kelakar pulak time tue bila di ingat ingat kembali . sweet .
hoahh , benda tak dirancang . taw taw keluar bilik , aku pakai tudung . kak ct pakai tudung .
sampai KL , yaya pun pakai . miracle miracle :D syukur .
harap aku tak bukak dah tudung .
tapi ada jugak la aku bukak kekadang . haha !
sebab tue ada je aku tepek gambar kat pesbuk tak pakai tudung .
dari ipoh sampai pd kalau ma aku yang anta , memang aku tak pakai .
haihh iman iman .
moga moga di tetap kan iman aku untuk terus bertudung , amin .

No comments:

Post a Comment