I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 26 June 2012

pulau pinang

haaa . hari neyh baru ada mood nak cite pasal holiday . haha setelah sekian lama terpendam . huu . okayh , setelah sesi pujuk memujuk merajuk memberontak mendesak memaksa , dapat lahh g penang . huaa , penang lagiii . ye , itu yang paling dekat . so , syukur Alhamdulillah . dapat jugak pegi bercuti dengan ma n adik adik. giler excited aku lalu jambatan pulau pinang tueee . yela, dah lama giler aku tak lalu situ . ritu aku pegi penang pun tak masuk sini . ingat balik nak naek feri . tapi ma aku tak nak pulak . laen kali kite datang , balik tue kite naek feri eh . ma aku pujuk :(


masa tengah tunggu ma check in . giler macam izara aisyah muka aku ! hahahaha


ntah apa motif ika buat muka camtu aku pun xtaw -.-'



Eastin Hotel . superb ! sebelah je dengan Queensbay . so, malam g Queensbay , esok nya pun pegi jelajah lagi sekali . pusing meround semata mata nak cari FIPPER ! so puas la . dah macam explorace aku ngan adik adik aku mencari . kak, kat sini ada fipper ? ada . kat depan wayang tingkat 3 . erk . wayang kat area mana pun aku tak taw . so pusing pusing . jadi la baju selai selipar satu :D 


sampai sampai tue dah petang kan . sebab kitorang pun gerak lewat jugak . dalam pukul 3 cam gitu . dah sampai , letak beg . golek golek kejap , turun swimming pool . haha kelakar sikit hotel neyh . maklum lahh bukan selalu tido hotel mewah . hewhewhew semua bnda nak kena touch card . lift ada dua . masuk lift kena touch card . kalau tak bawak card, masuk sehelai sepinggang , memang tak gerak la lift tu cite dia . g swimming pool kena masuk kat gym dulu . haa , swimming pool dy kat tingkat 3 . gym tingkat 2 . so, mendaki sekejap . haha


masa second day tue kan, ada sorang makcik neyh usha je kitorangggg mandii . haihh , tue la susah bila puteri puteri keluar dekat khalayak umum neyh . hahaha ! ntah apa motiff makcik tue nak tengok kitorang ntah . tak beragak betoii . bukan kitorang pakai bikini punggg . 


ada sama ? tapi ramai cakap muka aku ikut muka daddy aku . yela, daddy i kan handsome . so, mana tumpah nya kuah kann . hewhew muka dirah neyh ikut muka mummy . erk . mummy ?? mummy monster ?? no no no , ma is much much better . haha 


kami pegi bercuti 4 beranak jer . kasut ? toink toink .


last day , kitorang pegi Taman Rama Rama je . nak pegi museum toys . tapi tak nampak signboard , otw balik lalu . pastu jerit , ma ! museum toysss !! tapi dah terlepas kann . takde rezeki :(


aku pun tak pasti la antara dua gamba neyh mana satu ma aku cakap aku kurus . har har har


yang ini kah ? hewhew 


kat dalam tu kann , eww geli hokengg . ada cacing gergasi . haha cacing ke ? ulat gonggok kott . ntah . tapi yang pasti kaler hitam binatang tuhh . 


ha tue diaa . makanan ruji dia timun kott . haha 


apa ke nama haiwan neyh ? iguana eh ? hee . besar gedabak !


anak ngan mak :D


semangat kewarganegaraan adik adik aku neyhh . macam pegi obersii je . haha


taman rama rama sekarang neyh kan dah besar . macam macam ada . so, neyh yang paling excited aku tengok. kumbang muka manusia . sumpah teruja . dah la chumelll :) first time tengok depan mata :p




tolong ! tolong ! tolong terbalik kan saya ! haha cute kumbang terbalik neyh .


nak baca tak sempat sebab kawasan kat sini macam kecik sikit . so, snap gamba je. 


gamba katak neyh banyak aku tangkap . sebab seronok maen cari cari mana katak . bila jumpa, tangkap gamba . ha, neyh katak yang paling dekat . 


besar kan ? tapi neyh tipu punya la :p


neyh betul . aku penah nampak spider macam neyh kat toilet umah . aku tak taw mana datang spider neyh . ntah imaginasi aku ke . khayalan ke fantasi ke . tapi memang betul aku nampak . sebab lepas tu , aku tengok dah mati . haha . aku memang suka nampak benda benda pelik -.-

lepas habis puas menjelajah kat taman rama rama , so berangkat lahh kami pulangg . cari dulu mana mana tempat nak makan . jumpa la restoran subaidah ke zubaidah ntah . ala yg ada kat melaka jugak tuu . kat dataran pahlawan tue . kedai mamak kaler pink tuu . hee . sekali sampai , nasi putih je tinggal . huu boleh laa . nasi lain dah habis . tak kesah , janji kenyang .


disebab kan ma aku jealous gamba dia tiada , maka nya dia memberi jari sebagai ganti . hurm , dah comey dah gamba neyh taww . ma neyhhhhh .


nahh . nk masuk sangattt . huuu . sweet ? :)

mereka adalah diantara kekuatan aku . macam mana teruk nya aku , gedik nya aku , malas nya aku , bajet nya aku , dorang tetap terima aku . sayang dorang sesangat !















No comments:

Post a Comment