I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 3 July 2012

nak lari jauh jauh .

kenapa la aku diuji sedemikian rupa ? apa salah aku ? kat mana silap aku ? aku rasa , aku lah manusia yang berumur 20 tahun yang paling berat sekali menanggung masalah dalam dunia neyh -.- kat sape aku nak lepas kan beban bebanan hidup neyh ? ya Allah, kenapa la badan aku tak kurus kurus jugakk . selalu , orang yang ada masalah berat, senang je kurusss . kenapa aku tak macam tuee ??? sedeyh ! masalah gemuk nya , masalah keluarga nya , masalah jiwa nya , masalah mental nya -.-' demmmmmmmmmm !

Syukur, aku masih ada orang sekeliling yang sayang aku . aku ada opah yang menjadi kekuatan aku . opah segala gala nya bagi aku . aku sayang kat opah aku :( terima kasih juga diucapkan kepada kak ct aku yang menjadi teman sahabat sejati aku . huaa . kenapa ayat aku macam ney ? just nak menunjukkan betapa penting nya 2 orang tue pada aku . 

sedikit cebisan, aku berharap bila aku dewasa kelak , aku akan menjadi seorang wanita , isteri serta ibu yang baik macam opah aku . sebising bising mana pun opah aku berleter, anak anak tetap menjadi keutamaan . sumpah aku bangga dapat opah macam neyh . kalau lah opah aku baca blog aku neyh, mesti opah aku dua kali ganda bangga dapat cucu macam neyh . haha

nak meluah kan masalah kat sini pun tak boleh jugak, membuka aib orang . tak baik tak baik . aku jadi jahat kalau nak mengutuk mak tiri aku je . haha . yee, kepada mak tiri . aku dengan rasa riak dan takbur nya nak cakap yang aku rasa aku dah jadi pemenang kepada game yang kau ciptakan . sila suruh anak anak kau menyampaikan hadiah wang tunai beserta trofi kepada aku . ^^,  huhu tapi tue la . masalah dengan kau neyh, sampai bila bila pun tak kan selesai .

ok . aku nak cakap sikit pasal masalah jiwa neyh . first time ye aku nak bukak kat sini . 
baca dengan teliti sebab aku taw kau baca blog aku . aku bahagia dengan hidup aku sekarang . aku lagi selesa bila takde terikat dengan sesiapa . anggap lah kite takde jodoh . satu hari nant, mesti kau akan jumpa perempuan yang jauh lagi baik dari aku . yang dapat sayang , cinta kau sepenuh hati . maaf, tapi jangan desak aku lagi . sebab jawapan aku sampai bila bila tetap sama . 

sekian .



No comments:

Post a Comment