I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 5 July 2012

:(

nak luah kat sape pun dah tak taw . kenapa lately neyh banyak sangat benda jadi . lepas satu , satu datang . aku pun manusia biasa . sama je ada perasaan macam semua orang . kenapa sampai kisah hati aku pun nak jadi bahan mainan anda anda ye ? jealous eh eh dengan kekuatan kasih sayang aku . hewhew . tue lahh , nak cakap aku bodoh ke , perasan ke , over ke . hurm , semua benda tue ada kaitan ngan korang ke pun ? perasaan aku neyh mengganggu rutin harian sesiapa ke pun ?

kalau rasa kesian kat aku, kenapa tak terus cakap dengan aku ? kenapa mesti nak bercerita kat orang lain ? kesian ke macam tu ? oh, aku tak nak masuk campur . tak nak masuk campur ? baik diam kan je diri tue . tak kesah la nak kata aku buta ke pekak ke . yang rasa manis, pahit, pedas tu aku sorang je rasa . sikit pun aku tak sua kat korang . aku makan Ferrero Rocher . aku cakap sedap . tapi korang taw ke rasa sedap dia macam mana ? aku makan asam pedas opah aku , aku cakap pedas . korang rasa jugak ke pedas nya ? 

 ye , kebodohan dan kesilapan aku bila cerita dekat orang orang yang aku tak taw sama ada suka atau benci aku . ada kawan kawan aku yang akan cakap , aku sentiasa kat belakang ko . ada yang cakap , dari A baik B . ada yang akan cakap , sukati ko la . tapi yang sukati tu la yang begitu mengambil berat pasal aku . seyesss, habis semua dia taw . dari A-Z . aku pun pelik . aku ke dia yang berhubung neyh ??

takpe la , apa pun jadi kat diri aku . sakit cmane pun, bukan korang yang akan tanggung . jangan risau . pandai pandai aku la . yang sakit, yang jatuh , yang merana , yang kecewa . semua tu aku yang rasa . aku kecoh kecoh pun kat blog je . xpun facebook . agak agak menyampah nak baca , unfriend aku . aku tak suruh pun sape sape baca .

No comments:

Post a Comment