I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 13 May 2012

wanita hebat

salam hari ahad yang begitu tenang mendamaikan jiwa rohani serta jasmani . hee
hari ni hari ibu . saya ada ibu . bapak skema ayat 
dah tahun ni pulak la kecoh cakap hari ibu haram . kalau takde facebook la, ada ke benda ney tersebar ?
tak kesah la , benda tu bergantung niat la . nak rai kan ibu yang dah mengandung melahirkan membesarkan kita , tak kan haram lak kan ? 
memang la hari hari leh sambut hari ibu tu . 
tapi tipu la kalau ko sambut tiap hari kan kan ? tunggu hari ibu jugak kan baru nak cakap , selamat hari ibu mak !
tak ke pelik time hari pekerja tetibe nak cakap cmtu , buang tabiat apa . haha
ok lah , dikesempatan ini , huaa aku nak ucap selamat hari ibu kat ma aku , opah aku , kak ct aku :)
even aku taw dorang tak baca blog aku . haha
okayh , 
ma , terima kasih sebab dah mengandung dan melahirkan kita . kita hargai kesakitan ma semasa memberanakkan kita . huu sakit tu nak bersalin . kena jahit lagi . huhuhu
opah , special thanks sebab menjaga membesar melayan perangai gedik kita . opah je tahan ngan perangai kita :'(  opah je sabar nak layan perangai aku yang ntah pape neyh . hoho
kak ct , terima kasih di atas segala jasa yang telah ditabur kan . xtaw nk balas cmane . terima kasih jadi kawan sedih gembira suka duka ngumpat ngutuk caci . haha lebih pulak .
syukur alhamdulillah , aku dikelilingi oleh wanita wanita hebat :) 
hanya Tuhan yang taw betapa aku sayang kan dorang .
semoga ma, opah kak ct di panjang kan umur , dimurahkan rezeki , di beri kesihatan yang baik, diberi kekuatan dan kecekalan dalam menempuh kehidupan di luar sana .
semoga Allah sentiasa melindungi kita sekeluarga , amin .

No comments:

Post a Comment