I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 29 May 2012

W A Y A N G

memang musim cuti sekolah je melambak cite cite best kua kat wayang . time tengah tak best tu mmg satu cite pun cam hape jer . setelah sekian lama tak tengok moviee, last pun cite Mirror Mirror kott . 
huu , so ahad ritu kembali lahh semula ke panggung wayang untuk melihat cerita neyh :


sebab aku tengok cerita neyh pun terpikat masa tengok iklan dia yang ada ikan besar tue kuar kan . haha sekuel sebelum neyh memang tak tengok lahh . giler sedih cite neyh . even part sedeh tu tak sampai pun 5 minutes, tapi meleleh ok air mata aku ! giler tak sedih elok bapak dia kena tembak terus anak dia kua kete panggil apak ! apak ! hoihh , sedihhhhhhh . biasa perempuan la , jiwa sensitipp kan . ecehh , pe cite pulak yang si lelaki pun nangis sama ?? hahaha :D seronok cerita neyh . rugi gegiler ar sape tak tengok .
di sebabkan dah terjebak kembali bersama melihat cerita di pawagam je , so neyh list untuk aku tengok minggu neyh :


cerita neyh ada BELLA swan tuhh berlakon . kristen stewart yang cun giler nak mati tuhh . sangat jealous dengan kejelitaan yang dia miliki . huhu 


cite neyh aku tak sure la bila . ritu tengok macam 31 mei jugak . ke june . ntah lahh . tak pasti . haha


cerita wajib tengok neyh . ye, aku memang suka tengok cite katun plus cite yang penuh dengan fantasi yang sangat sesuai untuk orang suka berangan macam Snow White tu, Mirror Mirror, Harry Potter, Twilight . best ok . haha

erk . cite neyh maybe sebab ada Zizan kott ! haha . dulu yang first tu aku tak boleh nak tengok . sebab tak cukup umur lagi rasa nya kakak kat kaunter tiket tu cakap . haha .

tak kesah lahh , target aku tahun neyh cite neyh jerrr .


pastu tamat dah cite Twilight neyhh . huuu . pastu follow cite laen pulak . pastu terjebak lagi ngan wayang . pastu habis duit lagi . hoho .




No comments:

Post a Comment