I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 30 November 2011

penang ohh penang

hai hai :)

okayh . just nak share sedikit gambar masa g penang ritu . hehe

5 hari taw kat sana .

dari isnin sampai jumaat . hoo

okayh , first day . sampai sampai je terus online . hee , boringg ~ dah la kena tukar bilik -.-

petang tuh g swimmingg poolll ,

first picture :p haha , sibuk je adik aku tue -.-

aku pulak la kan yang menyibuk , haha



aku kena serang !! see , sayang betol adik2 aku tue kat aku kan :) bermanja2 gituu , HAHA


gamba tak cantik , tapi aku suka , happening , hee


 okayh , second dayy .. just g giant beli barang je . bukan nak cakap la kan . casher situ bapak la aihh sombong ngan muka kerek . ciss , tak payah nak berlagak sangat la kak oii . aku tanya leklok ja pun hang tak leh nak jawab ka ? takdak mulut apa ? huuuu 

baek bergambo kan , haha

neyh kakak aku , hahahaha -.-

dirah , aku , ika , ma :)

third day tak g mana jugak laa , cadang nak kuar..tapi sebab malam tue ada dinner ngan kawan2 kerja ma aku , so join dinner je la kannn..tomyam dia sedappp gilakkk , sebab ada boss n kawan2 ma aku je , kalau tak dah aku habes kan semua lauk kat situ . hahaha mana tak gemok kan ;D

tengah bersiap , tak taw la nape tapi aku suka sangat tengok gambar neyh :)

dah siap ! jommm :))

safira country club seberang jaya penang :) neyh before makan .

neyh tengah makan , haha

done ! kenyang suda :p

atototo , baby neyh nama nya suzana , cute kan ^^,

after dinner neyh , ada karaoke , aku tak nyanyi punn..suara tak sedap..hoo , tapi takde gamba la sebab gelap kan .. lagipun ada setengah gambar boleh mencetuskan kotroversi tett ! haha

esok nya di hari yang keempat , baru lahh aku dan adik adik aku berpeluang pergi ke sunway carnival mall .aku pegi situ sebab nyaa sebelah je ngan safira tuhh , cehh ! nak g quensbay tak tercapai lagii , huaaaa~

sampai sampai je terus g karaoke , haha . 2 jam setengah = rm48 sekali dengan air , sorang dua air , kopok tu free , hoo

muka kepuasan selepas melepas kan perasann , :D


 adik adik aku


 dah penat shopping , rehat kan badan la kan . 3 minit sehengget , muahaha

 aku nak baju neyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!

huuuu , pastu kannn , malam nya aku pegi lagi sini , sebab ma nak cari camera opis , huhu

 huhehuhe 0.0


 suwittt nyerrrr , hahahahha


hari ke lima , takde gamba sebab,,,camera yg lagi satu aku tak copy masuk pendrive aku , hahaha .

tapi balik tu terus g umah uci aku kat gopeng , jumpa la uci nenek mama angah syafiq asyraf . hoo

petang tuhh , sempat lagi aku g sungai jahang . tapi tak mandi laa .

angah laa , nak makan laksa . haha tapi tak jumpa pun -.-

makan kuew tiaw pun jadi laa kann . hee , tu jee ..

~ salam ~








 

No comments:

Post a Comment