I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 4 November 2011

opah opah opah .

aku sayang opah .

sayang sangat sangat .

dalam dunia neyhh , orang yang PALINGG aku sayang ,

OPAH aku laa .

walau semua manusia cerita buruk pasal aku , 

aku tak kesah .

sebab aku taw opah tak kan cerita buruk pasal cucu dia neyh .

tak kesah la nak kutuk ke , nak buat fitnah ke .

tak heran laa .

opah sorang je percaya pun dah cukup..

opah lagi kenal aku..

sebab 

dari kecik dia yang jaga aku ,
 
mandi kan aku , suap makan

ajar aku alif ba ta , abc , 123 , doa makan , al-fatihah
 
sakit demam aku opah yang paling risau

sampai la sekarang

kalau opah marah pun tak la nk cakap ayat kasar kan

tak pernah nak senyap dari tanya khabar aku , da makan ke belum , sihat ke tak

hoho .

sebab tu aku sayang sangat sangat yang teramat sangat kat opah aku .

aku sanggup buat apa saje untuk opah aku .

macam mana opah aku protect aku ,

macam tu la jugak aku nak protect opah aku .

permaisuri hati aku kan .

opah , i love you :)  



~ salam ~

No comments:

Post a Comment