I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 27 May 2011

r o t i j a l a


hye :) aku happy sangat pagi neyh wehh..haha..sebab ny….hee..

pagi tadi kul 8 cmtue , aku ngah syok tido laa :D , tetibe ! ijat call..adoi =.=’’ bising nyer laa hai..malas betol aku nk g bg komik neyh..aku pn decide lar untuk berdiam diri dengan cara meng’silent’ kan phone akuhh..haha..aku pn smbg tido balik..alamak ! maxis tak silent lagi..tadi tue celcom :p then aku buat tak taw jela..after 18 saat aku teringat pasal tuhh , phne maxis aku lak bunyi ijat call..eeeeeeeeeeee..you neyh lalink..kacau i nk tido jerr ..grrrr..=.=’’ aku tgk la kat celcom akuh , ada dalam 7 missed call , 1 jerk message..aku pn open la message tue..message tue bertulis..yang..bgn la..kate nk roti jala..hah ! bulat terus mata akuhh ! weeheeee :)) i love you like a crazy lahh ^__^ sementara tggu dy hantar , aku pn pergi laa gosok gigi , cuci muka..tapi tak jumpa dy laa..sebab semalam da jumpa..so , bg peluang dy jumpa ngan my mom..haha..finally , dapat jugak roti jala :DD

dear my love izzat hasyidan mohamed isa , you always make me happy with you..thanks for everything dear..no words can describe how much i love you...
I LOVE YOU :)




No comments:

Post a Comment