I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 20 May 2011

ayah


Assalamulaikum  ~~~
Huu..act , aku da lame nk cite apa yg aku nak taip neyh..tapi tak berkesempatan..hohoho..aku pun bukan laa rajin sangat enn nak update blog neyh..cite ny cam gini..ce cte..ce cte..haha..

aku nak story pasal daddy akuhh..ntah laa..semenjak dua tiga empat lima menjak neyh..ayah aku mcm da laen sikit..dah tersangat jarang luang masa ngan aku and adik2..tapi yg pelik ny , ada pulak masa ngan bini and anak2 lelaki dia..tiap minggu bawak g jalan..

ayah , kitorang neyh bukan nye nk sangat duit ayah mcm perempuan tue..kitorang cuma nk perhatian dari ayah je..ayah kena taw , budak yg berumur 11 tahun dah paham dah ayah macam mana rasa sedih , sakit hati , kecewa..berbanding dengan budak yg baru umur nya 2 tahun..budak sekecik tuh , tak paham pape pn lagi..kitorang tak nak sampai ada perasaan benci dekat ayah sendiri..cuba cuba laa faham kitorang..luang kan mase same2..bila ayah bawak pegi pasar malam ritu , sampai ada yang ckp , ‘’ayah bawak ? haa..ok la tu :) ‘’ sampai tahap mcm tue sekali..haha..

sape sape yang ada perasaan pun akan terase bila seorang ayah tuhh lebih kan anak laen..especially anak tuh dari perempuan lain yang digelar STEPMOTHER !

No comments:

Post a Comment