I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 January 2012

demam rindu

hurmmmm .
kenapa wujud nya penyakit demam ? selsema ? batuk ? grr -.-
terok nya selsema aku ! tak habis habis asyik spreet spreettt je ! 
* hanya Ain Assmad dan kakak saya yang paham haha
okk . aku demam sikit la . Alhamdulillah lepas telan panadol , da ok .
now selsema ! 
ouhhh tensionn !!
tak suka nya la selsema :(
rasa nak balik ipoh je .
nak beli ubat kat kedai cina simpang pulai tu .
ubat tu je yang berkesan -.-
tapi jauh pulak . huu
harap lepas neyh ok .
tadi pun opah call cakap suara laen :(
opah pesan , makan ubat . minum air masak banyak banyak taww :'((
wuuwuuwuuu sayang opah sangat sangat !

then , dapat taw farrel pun demam jugak .
hoo , sehati sejiwa kan kite neyh sayang .
i miss you so much much much and much !
rindu sangat nak cium farrel !
rindu sangat nak peluk farrel !
rindu nak makan sama sama !
rindu nak maen ipad sama sama !
rindu nak tido sama sama !
rindu nak farrel pegang tangan aku waktu tido !
rindu nak dengar farrel gelak !
rindu sangat nak dengar farrel sebut nama aku !
rindu nak dengar farrel jerit nama aku !
rindu nak dengar farrel cakap sayang kat aku !
rindu nak kena cium ngan farrel !
rindu sangat sangat kat farrel !!

to my beloved farrel muhd rayqal ,
semoga cepat sembuh ye sayang .
tak maw nakal nakal taw !
i love you forever and ever !
nothing can break our relationship baby :)
muahh muahh muahh !!
sayang farrel sangat sangat dan sangat sangat sangat !!

MY ONLY ONE

1 comment:

  1. alolooo..
    cuweet nye adik n farrel.
    smoge adik n si kacak adik cepat sihat ea..
    *spreetttttttt... ye akk faham..:D

    ReplyDelete