I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 23 December 2011

hey soul sister !

hai hai :)

sape ada kakak ? sape takde kakak ? mana best ? hehe
bagi aku , tak best ada kakak . nanti mesti dorang yang dapat perhatian lebeyh kan .
tapi aku taw adik adik aku suka ada kakak . kan kan ? 
tu yang sampai adik aku buat status 'saya sayang kakak saya' , haha
nak taw cmane cara dorang tunjuk kan sayang dorang kat aku ?
ha ,
dorang buat kan roti , bancuh kan milo , masak kan meggi , iron kan tudung / baju aku .
syukur Alhamdulillah aku dapat dua orang adik perempuan yang begitu menyayangi aku , hahaha

okk , even aku takde kakak , tapi
aku ada kakak angkat yang dah macam kakak aku sendiri .
heee , sape ?
neyh orang nya :)


comel kan ? noralina sharif nama dia :)
umo dia dua tahun lagi tua dari aku , heh
standard kan semua orang ada angkat angkat , sampai terangkat pun ada kan kan , haha
tapi aku sayang giler kat dia .

masa aku darjah 4 , aku ada masuk kejap tusyen english kt SGA tuhh ,
time tu aku mana la taw apa kan . 
kebetulan aku duduk sebelah kakak neyh .
dia la banyak tolong aku .
aku tak buat keje , dia bagi aku keje dia .
budak comey kan , mesti la dia tolong . haha perasan -.-
yela , tusyen sabtu ahad kott . memang tak la aku nak buat keje kan .
pegi pun dengan hati yang terpaksa . haha
kalau la aku tak contact ngan kakak neyh ,
haram sorang aku tak kenal kat SGA tuhh . hahaha
waktu kat SGA tuh kann , aku ada secret admire , hahaha 
ok sensored sensored ! :)

hah , lepas habis je tusyen neyh , kami terus rapat .
ntah bila declare angkat angkat pun tak taw lahh .
tak payah declare benda tu datang sendiri .
cewahh :')

ok , kira sendiri lah yee , dari umur aku darjah 4 sampai lah sekarang ,
Alhamdulillah hubungan kami tak pernah putus .
dia lah kakak aku , 
tempat aku luah kan everything ,
bagi aku semangat ,
bagi aku kuat waktu aku tengah berdepan dengan masalah yang tak sepatotnya aku hadapi masa umur aku 13 tahun macam tu .
dah nak masuk 10 tahun dah hubungan kitorang .
hah !
10 tahun taw !!
kau ada ? haha

sebab tu lahh , 
aku sayang giler nak mati kat kakak aku neyh .
susah senang banyak kami bersama .
macam mana time aku down , kakak aku ada .
macam tue lah kalau kakak aku down , wajib lah aku ada dengan dia .
 benci kot kalau ada manusia buat orang yang aku sayang menangis .
mau sumpah seranah aku bagi kat manusia camtu .


 aku jealous taw kalau ada yang macam mengada ngada gedik ngan kakak aku .
hahahaha *jujur sejujur jujur jujurnya
aku sayang kakak aku taw ! 
suka aku lah nak jealous ke apa kan , hehe
tapi tahap jealous aku tak lahh kronik .
takde lah sampai nak bunuh orang pulak ! nauzubillah !
paling kuat pun , aku jeling jeling tajam je lahh kan . hahaha

to my beloved sister ,
a perfect sister I am not , but thankful for the one I've got .
i love you ,
i love you who you are ,
i miss you ,
a sister is a forever friend :)
~ i love you till the end of my life ~










No comments:

Post a Comment