I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 31 August 2011


hurm .

terkilan .

terasa .

sedih .

kecewa .

perlu ke nak sibuk ?

perlu ke pertikai kan kelemahan aku ?

perlu ke nak cerita pasal keburukan aku kat semua orang ?

siapa aku ?

kau siapa ?

sakit aku kau tanggung ?

perit aku kau rasa ?

sedih aku kau sakit ?

cemburu aku kau ke yang kena tempias nya ?

aku ada cara aku sendiri .
 
ini hidup aku .
kenape nak sibuk ?

tolong lah jangan pertikai kan .

aku taw diri aku .
 
terima kasih bagi nasihat .
terima kasih bagi pendapat .

terima kasih bagi pandangan .

terima kasih bagi teguran .

cuma , aku tak perlu kan perhatian yang terlampau .

aku tak perlu kan semua tu .

pengalaman yang aku tempuh dah buat aku cukup kuat untuk simpan semua rasa sendiri .

simpan semua cerita sendiri .
 
aku percaya kat kau .

tapi ,

kau sendiri dah hilang kan kepercayaan aku .

maaf .


terima kasih kepada yang terlalu memberi perhatian kat aku ,
 
 yang terlalu mengambil berat pasal aku .

thanks .

aku hargai .

~ salam ~



2 comments: