I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 28 June 2011

hye .

lama tak update en . hehe  . btw , nampak tak tajuk entry aku kali neyh ? mesti tertanya tanya en sape lagi . haha . mereka kawan tadika aku . rapat until now . identiti terpaksa dirahsiakanla  . maaf ye . just nak cite la kan  cerita kami . kawan aku yang first neyh , dia dah ada pakwe . nampak sayang lahh kat pakwe dia tuhh . serius . tapi , exboy dia still lagi berharap kat dia . sampai exboy dia cakap , dia tak kan kawen kalau bukan dengan kawan aku tuhh . huu , sayang nak mati tuuuuu . hehehe . tue lahh , dulu tak nak fikir panjang . kan dah menyesal . hehe . ok , kawan aku yang second lak , dia neyh jarang laa nk tengok ada gossip ngan mana mana lelaki . first aku dapat taw dia couple , sumpah terkejut ! nampak dating lak tuhh . huu . tapi dia dah putus dah ngan first love dia tuhh . and tak penah couple ngan sape sape after putus tuhh . see , betape dia sayang kat boy tuhh . tak menghargai langsung . disebabkan dia still sayang kat exboy dia , dia takot nak bagi peluang kat mana mana lelaki . huuu . aku doa kan kawan kawan aku neyh bahagia . aminnn . aku sayang korang taw . aku ? haha . takde apa lahh nak cite . sensitive . hehe . .

salam .

No comments:

Post a Comment